Dopper klachten afhandeling

Procedure afhandeling Dopper klachten.

Omdat  Jannie en ik ( Eddie ) zeer serieus omgaan met AL onze werkzaamheden en zeker met klachten,  is er specifiek bij Dopper klachten,  een andere prodedure. Vandaar deze uitleg.

Dopper standpunt:" Wij, van de service afdeling van Dopper, hebben ervoor gekozen om alle klachten die bij de Dopper Dealers binnenkomen zelf direct af te handelen.  Deze regel  is ook bekend bij de dealers. Dus is het terecht dat Top Leisure Products uw klacht doorgeeft aan Dopper.

Dit hebben we om verschillende redenen zo besloten. Uitgangspunt punt is o.a. dat wij ons richten op een betere wereld met minder ( plastic afval ) en daarom liever ( b.v. bij de Dopper fles zelf ), een onderdeel vervangen ipv een hele fles. ( b.v. bij lek-klachten )  Daar komen we dan snel achter tijdens het kontakt. Met de ervaring,  die we opdoen tijdens alle mails en gesprekken,  kunnen we sneller en beter reageren en hoeven we minder onnodige onderdelen op te sturen. Ook kunnen we sneller met de fabriek
( deze staat in Nederland ) schakelen,  als er evt. aanpassingen in de mallen gedaan zouden moeten worden. Bij Dopper zelf komt u dan ook in kontakt met mensen die de Dopper fles en de evt. klachten het beste kennen en vooral u direct kunnen helpen. En mocht u nog vragen op tips hebben,  dan kunt u uiteraard bij de service afdeling van Dopper terecht,  via service@dopper.com en wij van Dopper komen daar dan zo snel als mogelijk is,  op terug "

Bel of mail naar: Dopper Klantenservice
Tel. +31 (0) 23 7370445
service@dopper.com