Terug

Klantenservice / Contact

Advies:

We kunnen ons zeer goed voorstellen dat u met vragen zit, omtrent bepaalde producten.
Wij raden u dan ook zeker aan om telefonisch contact met ons op te nemen of het contactformulier in te vullen en te sturen.
Wij adviseren u graag. Want 100% tevreden klanten zijn voor ons dan ook van zeer groot belang en de beste reclame voor ons.

0512-745149 of 06 50691082

Top Leisure Products
U vraagt dan naar: Hielke Penninga



Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Verzending

1.1 Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

De bezorger van PostNL of DHL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link. PostNL/DHL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Ze komen de volgende dag terug.
  • De bestelling ligt bij de buren.
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt.

1.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt per e-mail een verzendbevestiging van ons met een PostNL of DHL Track & Trace code, waarmee je de zending kan volgen. Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze wordt tegengehouden door het spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

1.3 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten

De gemiddelde levertijd bedraagt 1-2 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit ons magazijn naar jou gewenst adres verzonden. Let op: met feestdagen kan de levertijd langer zijn.

1.4 De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 9/10 gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via dezepagina.

1.5 Wat zijn de verzend kosten?

Bij alle bestellingen van Top Leisure Products betaal je €4,95 voor DHL en €5,95 voor PostNL verzendkosten. Voor gratis verzending geld een minimum van €30,- per bestelling. Bij ons kun je makkelijk je bestelling volgen via een ontvangen track en tracé code in de mail. *Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen gratis weggeven. Deze verzendkosten brengen wij wel in rekening.

1.6 Waar vind ik mijn track & trace code?

Wij versturen een verzend bevestiging per email, hierin word de track en tracé vermeld en een link waar je je bestelling kan volgen.

1.7 De track & trace geeft geen informatie, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten. Mochten er problemen blijft zijn, neem dan contact met ons op en wij kijken je bestelling voor je na.

2. Retouren

2.1 Hoe stuur ik een artikel retour?

Artikelen kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Geef je retourzending af bij een PostNL of DHL punt; Maak voor je retourzending gebruik van ons downloadbare retourlabel op de retour pagina.

2.2 Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Als klant in de webshop van Top Leisure Products heeft u het recht om uw bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren. Spelregel is dan wel:

  • Wij hebben de kosten van verzending voor ONZE rekening genomen, de kosten van terugzending zijn voor UW rekening.
  • De producten dienen uiteraard in dezelfde staat zijn, zoals u ze van ons ontvangen heeft. ( zodat wij de producten weer aan een andere klant kunnen verkopen ) Indien mogelijk in de originele verpakking en binnen 14 dagen aan ons te meldden via een retour-herroepings- formulier en uiterlijk na 14 dagen in ons bezit. ( volgens de vernieuwde Europese regel van 13 juni 2014 )
  • Wij vinden het wel erg fijn, om van u te horen wat de reden is, waarom u de producten terug wilt doen. Wij kunnen naar nieuwe klanten toe daar ons en hun voordeel mee doen, en misschien dat we u kunnen adviseren voor een ander product die meer aan uw wensen voldoet.

3. Betalen

3.1 Waarmee kan ik betalen?

Bij Top Leisure Products heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen: Betalen met iDEAL Betalen met Creditcard Betalen met PayPal Het kan voorkomen dat je niet altijd gebruik kunt maken van alle bovengenoemde betaalwijzen, ook wanneer dit bij eerdere bestellingen wel het geval was. Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald van welke betaalmethoden je gebruik kunt maken. Hierbij wordt geen rekening gehouden met je bestel-en betaalgeschiedenis. In dat geval kun je gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen.

3.2 Betalen met iDeal

Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen: Selecteer je bank Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen' Nadat je op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging. Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank. Rond hier je betaling af. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Top Leisure Products site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging.

3.3 Betalen met creditkaart

Bij ons kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Om te betalen met creditcard doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen: Selecteer je type kaart en vul je kaartgegevens in. Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'. Nadat je op 'Verzend bestelling' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging. In sommige gevallen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank waar je met je kaartlezer betaalt. Na afronding van de betaling word je teruggeleid naar de website waar je een bevestiging van de betaling ziet. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging en wordt het bedrag van je creditcard gecrediteerd. Je creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij ons zeer veilig. Na de eerste aankoop met je creditcard worden jouw creditcardgegevens op een beveiligde omgeving bewaard zodat je deze niet bij iedere bestelling opnieuw hoeft in te voeren.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »